Литва заборонила трансляцію п’ятьох російських телеканалів Russia Today

Фото: dw.com

Литовська комісія з радіо і телебачення заборонила трансляцію на території Литви мовника Russia Today (RT) через його зв’язок з Дмітрієм Кісєльовим, проти якого запроваджені санкції ЄС.

«Литовська комісія з радіо та телебачення заборонила трансляцію російського телеканалу RT в Литві через зв’язки з фігурантом «чорного» списку Євросоюзу російським пропагандистом Дмитром Кисельовим», – йдеться у повідомленні, повідомляє Укрінформ.

Заборона на трансляцію поширюється на п’ять різних телеканалів групи Russia Today: власне, сам RT, його версію RT HD, а також RT Spanish, RT Documentary і RT Documentary HD.

Дмітрій Кісєльов був включений до списку санкцій ЄС за його роль у поширенні кремлівської пропаганди на підтримку анексії Росією Криму в 2014 році та агресію на Донбасі. Він очолює державну медіагрупу «Россія сєгодня», в яку входять інформаційне агентство «РІА Новості» та служба новин «Спутнік», орієнтована на зарубіжну аудиторію.

Раніше ми повідомляли, що Литва та Естонія готують заборону пропагандистських держканалів Кремля. Також Україна, Естонія і Латвія боротимуться з історичними фейками РФ.

Tagged:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *